Sajnáljuk, nincs kedvezmény

Nincs kedvezmény ehhez az üzlethez

Ne maradj le Deichmann kuponkódjairól, kedvezményeiről


Deichmann üzletről bővebben

Hogyan tudok a DEICHMANN Online Shopban rendelést leadni?

Választhatsz, hogy fiókot regisztrálsz, vagy vendégként regisztráció nélkül vásárolsz. Amennyiben vendégként kezdtél el vásárolni, lehetőséged van a rendelési folyamat során is fiókot regisztrálni.

Kövesd az alábbi lépéseket:
válaszd ki a terméke(ke)t (méret vagy szín)
kattints a „Kosárba helyez” gombra
tovább a fizetéshez
bejelentkezés, új regisztráció, vagy folytatás vendégként
válassz szállítási módot
válassz fizetési módot
ellenőrizd a megadott adatok helyességét
olvasd el figyelmesen, majd fogadd el az ÁSZF és az adatkezelési tájékoztató tartalmát
kattints a „megrendelés és fizetés” gombra
Kellemes vásárlást kívánunk!
Eltérhet a szállítási és a számlázási címem?
A megrendelési folyamat során megadhatsz szállítási és számlázási címet is. A fiókodban a címlista menüben tudod kezelni a címeidet. Amennyiben belföldi adóalanyként kívánsz számlát kapni, a kötelező tartalmi elemek biztosításának érdekében kérjük, válaszd a cég opciót! Utólag nem áll módunkban a számlát módosítani, vagy számlamásolatot kiküldeni.
Tudok csomagpontra rendelni?
A fizetési folyamat során választhatod a GLS csomagpontra történtő kiszállítást is. A GLS csomagpontok listáját itt éred el.
Click & Collect – átvehetem a terméket DEICHMANN üzletben?
A megrendelési folyamat során lehetőséged van kiválasztani a Click & Collect szolgáltatásunkat, mely a DEICHMANN üzletben való átvételt jelenti. Bővebb információt a témában itt találsz.
Létezik minimális rendelési érték?
A DEICHMANN Online Shopjában nincsen minimális megrendelési érték.
Létezik maximális rendelési érték?
Megrendelésenként minden fizetési formánál egységesen maximum bruttó 100.000 Ft értékben lehetséges rendelést leadni.
Honnan tudom, hogy sikeres volt a megrendelésem?
Minden sikeres megrendelés után automatikusan e-mail útján visszaigazolást küldünk a megrendelésről. Regisztráció esetén a fiókodon belül bármikor lehetőséged van arra, hogy a megrendelés aktuális státuszát megtekintsd.

Amennyiben rövid időn belül (pár órán belül, vagy a megrendelés napján) nem kapsz visszaigazolást megrendeléséről, úgy kérjük, tekintsd meg a fiókodban a vásárlások menüponton belül, hogy sikeresen lezárásra került-e a megrendelés. Ellenőrizd elektronikus postafiókod (SPAM – levélszemét) mappáit is.

Milyen státuszban van a rendelésem?

létrehozva = rendelésed sikeresen beérkezett rendszerünkbe
törölve = a rendelés általad, vagy a rendszer által törölve lett
függőben = a fizetési folyamat megszakadt, vagy a megrendelés valamiért nem lett sikeresen rögzítve a rendszerünkben (ilyen státusz esetén haladéktalanul keresd ügyfélszolgálatunkat)
fizetve = a megrendelés fizetve lett
csomagolás alatt = a megrendelés összekészítés alatt áll
szállítás alatt = a megrendelés kézbesítésre átvéve a futárszolgálat által
kézbesítve = a megrendelés átadásra került
visszautasítva = csomagodat átadtuk a futárszoglálat számára, viszont a kézbesítés során vissza lett utasítva az átvétel
visszaküldve = elállás esetén a visszáru feldolgozása utáni státusz
Kérdés esetén hívd ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunkat: 06 80 / 840 840 (hétfő – péntek: 08:00 – 17:00) vagy írj nekünk a kapcsolati űrlapon keresztül.
A termék a kosárban van, viszont fizetésnél már nem elérhető. Miért?
A termék kosárba helyezése nem jelenti azt, hogy a termék le lett foglalva. Amennyiben a rendelési folyamat során a fizetési folyamat lezárult, úgy a termék szerepelni fog a megrendelésben. Népszerű termékeknél előfordulhat, hogy a kosárba helyezve a termék még elérehető, de mire a fizetéshez érsz, addigra az már sajnos elfogyott.

Megrendelés után történhet árváltozás?

Azok az árak érvényesek a megrendelésre, melyeket a megrendelési folyamat során a termékek mellett szerepeltettünk. Az utólagos ármódosítások nem lesznek kihatással a már sikeresen leadott megrendelésre.
Módosíthatom utólag a megrendelésemet?
Amennyiben rendelkezel regisztrációval, úgy a megrendelés elküldése után egy bizonyos ideig lehetőséged van a fiókodban a megrendelést saját kezűleg törölni. Ehhez jelentkezz be a fiókodba és nyisd meg azt a megrendelést amelyet törölni szeretnél. Ez az opció csak akkor lehetséges, ha a megrendelés még nem lett becsomagolva és szállításra előkészítve. Amennyiben a megrendelést már átvette a szállító, a törlés gomb nem elérhető. Amennyiben a törlést már nem tudod saját kezűleg végrehajtani, úgy mihamarabb jelezd törlési szándékodat ügyfélszolgálatunk felé. A gyors feldolgozási rendszer miatt a megrendelés törlése csak egy bizonyos időkereten belül hajtható végre. Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre a megrendelés törlésének megvalósításához.

Kérdés esetén hívd ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunkat: 06 80 / 840 840 (hétfő – péntek: 08:00 – 17:00) vagy írj nekünk a kapcsolati űrlapon keresztül.
Hol találom az Általános Szerződési Feltételeket?
Az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) itt találod. Az ÁSZF elolvasása és tudomásul vételének visszaigazolása nélkül a megrendelés nem lehetséges.
Mi a teendő, ha hibaüzenet jelenik meg?
Sikeres megrendeléshez szükségünk van néhány információra (pl.: név és cím). A csillaggal (*) jelzett kötelezően kitöltendő mezők olyan adatokat tartalmaznak, melyek nélkül a megrendelést nem tudjuk teljesíteni. Amennyiben hibaüzenet jelenik meg, kérjük, kövesd a megfelelő utasításokat. Egyéb technikai problémát kérjük, jelezz a kapcsolati űrlapon keresztül, vagy hívd ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunkat: 06 80 / 840 840 (hétfő – péntek: 08:00 – 17:00).
Rendelhetek a DEICHMANN Online Shopból mobil eszközökről is?
Természetesen bármikor rendelhetsz tőlünk tabletről vagy okostelefonról is. A DEICHMANN Online Shopot kifejezetten mobileszközökre optimalizáltuk.
Olyan terméket kaptam, amit nem én rendeltem, vagy hibás terméket kaptam. Mi a teendő?
Nagyon sajnáljuk, nem akartunk kellemetlenséget okozni! Kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal: 06 80 / 840 840 (hétfő – péntek: 08:00 – 17:00) vagy írj nekünk a kapcsolati űrlapon keresztül és segítünk a probléma mihamarabbi megoldásában.

Lejárt Kedvezmény kuponok

Kupon -15% + ingyenes szállítás a Deichmann rendeléshez

Add meg a kuponkódot a rendelés második lépésénél. min. 17ezer...Bővebben

Add meg a kuponkódot a rendelés második lépésénél. min. 17ezer forint feletti rendelés esetén érvényes. Kevesebb

Érvényes: 2021-10-24

-30% kedvezmény a 2.pár cipőkre a Deichmann

A kedvezményt az alacsonyabb árú termékből vonják le.
Érvényes: 2021-10-20

-20% Glamour kupon + ingyenes szállítás a Deichmann.hu oldalon

-20% GLAMOUR Napi kupon + INGYENES SZÁLLÍTÁS Csak ma a...Bővebben

-20% GLAMOUR Napi kupon + INGYENES SZÁLLÍTÁS

Csak ma a teljes árú termékekre. Kevesebb

Érvényes: 2021-10-06

CYBER MONDAY: 25% megjelölt márkákra a Deichmann.hu oldalon

Csak november 30-án, 25% kedvezmény a teljes árú Adidas, Nike,...Bővebben

Csak november 30-án, 25% kedvezmény a teljes árú Adidas, Nike, Fila, Skechers és Vty márkákra, csak online! Kevesebb

Érvényes: 2020-11-30

BLACK WEEK: -50% MEGJELÖLT TERMÉKEKRE

Kiválasztott termékeinket most 50% kedvezménnyel vásárolhatod meg a Black Week...Bővebben

Kiválasztott termékeinket most 50% kedvezménnyel vásárolhatod meg a Black Week keretein belül üzleteinkben és online.❤️🛍
*Az akció érvényes: 2020.11.19-29-ig, üzleteinkben Black Week függőbilétával ellátott termékekre❗
A termékek ára online már tartalmazza a kedvezményt. Kevesebb

Érvényes: 2020-11-29

Kupon -20% JOY kedvezmény a Deichmann.hu oldalon.

Csak November 10-én 20% kedvezmény minden teljes árú cipőre, csak...Bővebben

Csak November 10-én 20% kedvezmény minden teljes árú cipőre, csak online! Kevesebb

Érvényes: 2020-11-10

Online Special kedvezmény CSAK MA a Deichmann-nál

Érvényes 2020.10.23-án csak online, csak a teljes árú termékekre 17.000...Bővebben

Érvényes 2020.10.23-án csak online, csak a teljes árú termékekre 17.000 Ft vásárlás felett 15% kedvezmény a 015 kóddal, 24.000 Ft vásárlás felett 20% kedvezmény a 020 kóddal. Más kedvezménnyel nem összevonható. Kevesebb

Érvényes: 2020-10-23